Forum

Forum KB Projekt to miejsce, gdzie mogą Państwo wymieniać się spostrzeżeniami i uwagami nt. architektury i budownictwa. Zachęcamy do poruszania nurtujących Państwa problemów i tematów - inni użytkownicy mogą być wspaniałym źródłem cennych rad.

Pytania dotyczące projektów najlepiej przesyłać na adres biuro@kbprojekt.pl Prosimy jednocześnie o nieumieszczanie na Forum ogłoszeń i reklam komercyjnych.

DM-6256 Czy wiekszosc domkow budowanych metoda tradycyjna mozna zbudowac za pomoca szkieletow drewnianych?
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
Marcin 2006-03-04 11:32:14 0
domek jak marzenie super projekt! dajcie mi finanse to się zaraz zaczynam budować! ;) tylko obok schodów zrobiłabym drzwi do garażu zeby był lepszy dostęp do kotłowni
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
kasia2030 2006-09-20 16:39:13 0
fajny ja bym zmienila garaz na jeszcze jeden pokój coz duza rodzina
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
2006-09-28 09:07:55 0
bez tematu czy ktoś ma orientacje ile wyniesie budowa tzw. systemem gospodarczym teego domku PROSZE O KONTAKT NA E-MAIL. viper.opel@vp.pl pozdrawiam
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
JAREK 2006-10-17 01:50:42 0
budowa domu zamierzam kupić projekt domu lasocin lecz wcześniej potrzebuje troszkie więcej danych o tym projekcie i jak wygląda procedura troszke jego zmiany czy można gotowy taki projekt zamówić taki jak chce czy-też ktoś robi tego korekty i czy to wiąże sie z kosztami mianowicie chodzi mi o inne okna i być może poszeżenie garażu bo wydaje mi sie że jest deko prz-wąski prosze kogoś kompetentnego tejże wiedzy o kontakt e-mail viper.opel@vp.pl projekt wydaje mi sie niemal-że doskonały lecz nieznam bliżej wymiarów wtedy miałbym więcej do zdecydowania głównie chodzi mi o wymiary pomieszczeń z podziekowaniem JAROSłAW
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
JAROSłAW 2006-10-18 16:51:06 0
projekty domów Z tego co piszą na stronie wynika że dają zgodę na wszelkie zmainy, więc robiąc adaptacje do działki możesz sobie zmienić to co ci pasuje.
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
Rysiek 2006-11-24 22:35:20 0
Witam :) no wiec i ja zarazilem sie tym projektem , bardzo prosze osoby ktore juz maja domek z tego projektu lub tez zamierzaja miec taki domek o kontakt , moze razem znjedziemy duzo rozwiazan . pozdrawiam Robert . Robinsonek@gmail.com
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
Robert 2007-03-14 01:50:19 0
Ładny domek przyjemny dla oka projekt,do pełni szczęścia pomimo wszystko brakuje mi na parterze małej łzienki z kabiną prysznicową.
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
edcom 2007-04-04 20:21:02 0
bajeczny dom interesujw mnie czy piwnica pod tym domem i takie dane jak powierzchnia dachu z lunetami , ilosc materialu na dudowe [cegła , dachówka karpi€wka, ] za pomoc w otrzymaniu tych danych dziękuje kstupieco2.pl
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
krzysiek 2007-04-15 08:23:52 0
Piwnica Jak widać z przekroju piwnicy tam nie ma ;) A pozostałe po pozostałe informacje najlepiej zadzwoń do KB Projekt.
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
Gosia 2007-04-23 15:55:46 0
DM-6256 Witam wszystkich, którym podoba sie ten projekt. Jeśli jest wsród Was ktoś kto wybudował taki dom lub jest w trakcie realizaji proszę o kilka zdjęć, spostrzeżeń i ewentualnie zmian jakie zostały wprowadzone. Jeżeli macie tez obmiar robót i zestawienie materiałó to byłbym wdzięczny. Z góry dziękuje.
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
Jacek 2007-05-02 16:20:56 0
piekny domek ale brak piwnicy. czy mozna to dodac . jon .
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
2007-06-19 12:16:53 0
potrzebna jest piwnica w tym domu nie ma miejsca do zagospodarowania na spiżarnię chociaż. ja bym dodała piwnicę choćby pod częścią domu. tylko na potrzeby domowe. tylko żeby piwnica była głęboka. żeby dom się za bardzo nie podniusł do góry bo straci urok
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
madzia 2007-08-07 22:07:26 0
błąd zrobiłam podniósł miało być. przepraszam
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
madzia 2007-08-07 22:09:21 0
Jest ok. Witam,podoba mi się ten projekt.Wprowadziłbym parę zmian:drzwi pod schodami do garażu (dostep do kotłowni),mile widzianaby była piwnica,garderoba na poddaszu i osobna łazienka w pokoju nr1. Na dzień dzisiejszy to szukam firmy , która wybuduje mi ten domek "pod klucz".Czy ktoś wie , jaki byłby to koszt?Czy porównywalny do tego podanego przez KB Projekt? Osoby , które chciałyby się podzielic uwagami i informacjami proszę o pisanie na adres: harego@o2.pl. Mile widziane zdjęcia z placu budowy.Pozdrawiam.
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
Marcin 2007-09-22 00:25:51 0
przerobki powiekszyc wymiary domu ok 1 metr na dlugosci z80 cm na szerokosci dla powiekszenia salonu ze wzgledu na schody,zlikwidowac sciane pzy dzwiach do kuchni i postawic nawet filar , to da nam wiecej przestrzeni, no i te dzwi do garazu ,pod schodami raczej nie da rady ,ale kolo sciant od wc
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
andrzej 2007-11-18 15:22:39 0
dom do wgladu projekt mi sie podoba ale dla mnie za male łazienki obecnie buduje dom z projektu Huragan
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
2007-12-09 11:41:25 0
jesli ktos chce się o nim cos dowiedziec prosze pisac na neila Vikunia33@wp.pla kto buduje ten dom zycze powodzenia
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
2007-12-09 11:43:05 0
dom do wgladu jesli ktos chce się o nim cos dowiedziec prosze pisac na neila Vikunia33@wp.pl a kto buduje ten dom zycze powodzenia
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
2007-12-09 11:44:09 0
Koszt budowy Chciałabym się dowiedzieć jaki jest koszt budowy tego domu?chodzi mi jedynie o wybudowanie i wyremontowanie takie żeby można było zamieszkać nie muszą tam być "cuda"
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
Ania 2008-03-11 17:50:56 0
dom super podoba mi sie bardzo, projekt genialny
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
adam 2008-08-28 17:25:34 0
Chyba sie zkochałem... Jeżeli ktoś może mi powiedzieć o kosztach i ogólnych wrażeniach domu to będę bardzo wdzięczny. Mój e-mail : lukaszdabrowski@poczta.onet.pl
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
Luki 2008-09-04 22:10:58 0
super domek
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
2008-09-20 19:17:33 0
Budowa. Jestem w trakcie budowy tego domku. Aktualnie kładą tynki. Bardzo fajny efekt po wybudowaniu. Wprowadziliśmy z żoną kilka małych zmian wewnątrz budynku. Jeżeli ktoś chciałby uzyskać jakieś info, zapraszam na emaila: jafabi@o2.pl Pozdrawiam Jacek
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
Jacek 2008-09-26 08:19:45 0
brakuje mi aneksu kuchennego pomiedzy 1 a 2 na parterze, ciekawie rozwiazane schody - w miare malo miejsca zajmuja, gora ok, tylko moglbym sie doczepic komunikacji - zbyt duza powierzchnia, pokoje nawet sa mniejsze:)
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
2008-11-09 22:05:04 0
pejta Czy ktos ma zdjecia z realizacji budow domu lasocin pejta77@vp.pl
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
2008-12-13 14:35:03 0
Nie wiem...to mnie jakos nie przekonuje. Jestem zainteresowana przeprowadzka na Majorke. I chce jakis genialny projekt. Cos niepowtarzalnego, jedynego w swoim rodzaju.A tutaj nic nie znalazlam.Szkoda...
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
Lukrecja 2009-02-11 12:59:55 0
fajny dom dla malej rodziny domek funkcjonalnie bardzo fajny ,tyle ze bylem w srodku i wszystkie pomieszczenia małe,zwlaszcza salon ktory ma 31m przez te schody wydaje sie maly....
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
Jan 2009-12-30 18:45:45 0
buduję taki domek witam właśnie jestem w trakcie budowy tego domku jak by ktoś był zainteresowany chętnie podzielę się swoim doświadczeniem wprowadziliśmy sporo zmian w projekcie i powiem całkiem fajne to wyszło pozdrawiam więcej info kbanasiak@op.pl
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
karol 2010-01-03 11:28:21 0
Buduje dom wg projektu Lasocin Witam, na wstepie powiem zeby dobrze sie zastanowic przed wyborem, mam stan surowy zamkniety i spore rozczarowanie co do projektu i domku, bardzo male lazienki,nie ustawny salon,pokoje na gorze bardzo male,dodam ze nie podnosilismy scianki kol.zeby nie psuc bryly, a teraz zalujemy. Dla chcacych budowac radze tak jak my to zrobilismy przerobic garaz na lazienke i pralnio/spizarnie. Troche to poprawilo funkcjonalnosc domu.
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
Anna i Tomasz 2010-03-05 12:45:05 0
Lasocin najbardziej przypadł nam do gustu Anno i Tomaszu, smutno słyszeć, że projekt Was rozczarował. Nam się on bardzo podoba. Faktycznie, nie jest może to ogromny dom, ale dla małej rodzinki wygląda na wystarczający. Na razie jesteśmy na etapie roważania wszystkiego za i przeciw. Możecie skontaktować się z nami na e-mail: e.duda@poczta.fm. Jesteśmy ciekawi Waszych spostrzeżeń i uwag, no i zdjęcia...... byłyby super pomocne :) Pozdrawiamy
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
Ela i Marcin 2010-03-25 22:34:52 0
Buduje domek "Lasocin" Właśnie jestem w trakcie budowy domku w/g projektu Lasocin. Jest to bardzo ładny bryłowo domek.Buduję go bez wiekszych przeróbek.Dokonałem paru MALEŃKICH PRZERÓBEK.Domek jest ok.W dodatku dobrany jest do niego bdb materiał do jego budowy.Obecnie kończe stan surowy.Domek wyglada imponującą na zewnątrz i w środku.Jeżeli jest ktoś kto ma pytania to śmiało prosze pisać na mojego a-mail:ptysiu111@wp.pl Odpowiem w miare mozliwości szybko.A tym co pisza i narzekaja,że domek jest taki czy siaki to napisze jedno,że albo zrabali go swoimi zmianami,albo mówią,że widzieli w realu lub buduja i twierdzą,że jest do bani,to bredza. pozdrawiam
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
Bodzio 2010-05-27 22:36:06 0
taki wybowalem na podkarpaciu w polanach
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
Dziadosz 2010-08-24 18:32:21 0
Trzy lata temu razem z mężem wybudowaliśmy ten dom, mały, przytulny, zrobiliśmy kilka przeróbek dzięki którym miedzy innymi powiększyliśmy na gorze łazienkę i sypialnie, dodaliśmy tez przejście z domu do garażu i dodatkowe dwa okna w dachu...teraz zastanawiamy się nad dostawieniem wiatrołapu. Przy budowie tego domu warto pomyśleć o przeniesieniu schodów z salonu do przedpokoju
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
2011-01-19 13:37:25 0
Witam Bardzo podoba mi się ten projekt. Chciałabym zbudować ten dom. Czy może mi ktoś przesłać zdjęcia. Chciałabym zobaczyć jak to naprawdę wygląda. Z zewnątrz oraz jeśli nie naruszę prywatności to także w wewnątrz. Proszę zdjęcia przesłać na adres e-mail : elizka4225@wp.pl Z góry bardzo dziękuję.
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
Eliza 2011-04-16 12:43:27 0
ciepło z kominka czy ktoś może mi doradzić jak w takim domu można rozprowadzić ciepło z kominka po całym domu?
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
Marta 2012-10-29 18:51:57 0
RE To mój ulubiony projekt domu. Po wybudowaniu chcę go wykończyć w nowoczesnym stylu - szkoda tylko, że te nowowczesne materiały takie drogie, ale krok po kroczku...
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
Adam 2012-10-30 08:23:17 0
Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zamknij