Forum

Forum KB Projekt to miejsce, gdzie mogą Państwo wymieniać się spostrzeżeniami i uwagami nt. architektury i budownictwa. Zachęcamy do poruszania nurtujących Państwa problemów i tematów - inni użytkownicy mogą być wspaniałym źródłem cennych rad.

Pytania dotyczące projektów najlepiej przesyłać na adres biuro@kbprojekt.pl Prosimy jednocześnie o nieumieszczanie na Forum ogłoszeń i reklam komercyjnych.

Kocioł zasypowy a kocioł z podajnikiem Mam kocioł zasypowy a marzy mi się kocioł z automatycznym podajnikiem paliwa , bo przy moim pracy jest trochę za dużo. Czytałem że jest możliwe zrobienie z niego kotła automatycznego, pytanie czy ktoś to robił i podpowie JAK? i jakie są tego orientacyjne koszty
Odpowiedz
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
misiek 2014-08-24 18:20:21 2 2014-10-06 15:14:31
RE: Kocioł zasypowy a kocioł z podajnikiem To się da? Sam bym to zrobił jakby to nie był jakiś większy koszt widziałem u kumpla jak pracuje kocioł z podajnikiem i sobie pluje w brodę że kupiłem zwykły piszcie tez jestem zainteresowany
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
kolo 2014-08-24 19:15:55 3 2014-09-08 17:26:06
RE:
RE: RE: Kocioł zasypowy a kocioł z podajnikiem Wiesz co, jak sie orientowałem to masz dwa wyjścia. Albo dasz robote jakiemuś fachmanowi od kotłow ale nie znam ceny. Albo- i to chyba łatwiejsza opcja- kupujesz zestaw automatyki do kotłów i se zamontujesz. Widziałem takie zestawy na alegro, koszt od 2400 wiec mnie sie wydaje sprawa groszowa w porównaniu do ceny nowego kotła no i do kazdego kotla to dopasujesz
Autor: Data dodania:
architekt 2014-09-08 11:43:32
RE:
RE: RE: Kocioł zasypowy a kocioł z podajnikiem Pisz jak to wygląda i co w takim zestawie jest - cena dobra i bym sie skusił byle to działało jak trzeba Kto to produkuje?
Autor: Data dodania:
misiek 2014-09-08 14:07:35
RE:
RE: RE: Kocioł zasypowy a kocioł z podajnikiem Nawet na allegro kupisz taki zestaw automatyki do kotłów, producent Witkowski , poszukaj, albo bezpośrednio u nich w sklepie. Cenowo na to samo Cie wyjdzie W zestawie jest wszystko do zamontowania- zasobnik, palnik, sterownik no i dmuchawa. Mają do wyboru różne palniki no i na każda moc kotła coś dobierzesz. Masz na to 2 lata gwarancji A po montażu stary kocioł zyskuje pełną automatykę, fajna sprawa
Autor: Data dodania:
architekt 2014-09-08 17:26:06
RE: Kocioł zasypowy a kocioł z podajnikiem Mega wielkie dzieki za posta z tak dokładną odpowiedzią- ja myślałem że sie nie da Dzięki architekt Już to sobie znalazłem i fakt że ani to drogie a kompletne i gotowe do instalacji Super rzecz że coś takiego wymyślili
Skomentuj
Autor: Data dodania: Odp. Ostatnia:
kolo 2014-10-06 15:14:31 0
Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zamknij